Iemand recente ervaring met privehuizen in Rotterdam? Ik zoek een plek met een goede sfeer (geen "fabriek"-gevoel), professionele eigenaar, en redelijke 50/50- of dagvergoeding-deal.
Wat ik tot nu toe heb gehoord:
- Eén plek in Hillegersberg — zou goed zijn maar wachtlijst.
- Centrum — wisselend, sommige met te veel doorloop.
- Charlois — niet aan beginnen volgens twee collega's.
Geen namen plaatsen in publieke reactie (privehuizen worden hier niet bij naam aanbevolen — geldt als facilitering). Mods, corrigeer me als ik dat verkeerd heb. Als je een aanrader hebt, DM-functie is er niet, dus algemene termen (buurt, sfeer, eigenaar professioneel ja/nee).