Voor de eerste keer een escort boeken in Den Haag, en eerlijk gezegd vind ik het proces lastiger dan ik dacht. Wat zou de community een eerste-keer-klant adviseren?
Mijn vragen:
- Hoe communiceer je respectvol over wat je wel/niet wil zonder grof te klinken?
- Is contant geld in een envelop de norm? Tikkie of bankoverschrijving wordt afgeraden?
- Wat is een normale fooi voor een goede ervaring — 10%, 20%, helemaal niets?
- Hoe maak je het zonder druk als de chemie minder is dan verwacht?
Dank voor elk inzicht — ik wil het goed doen, niet alleen voor mezelf maar ook voor de persoon die ik boek.